Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ve Genelkurmay Başkanı Asim Munir, yarın ABD-İran arasında gerçekleştirilecek görüşmelere katılmak üzere İsviçre‘ye yanlışsız yola çıktı.
Pakistan Başbakanlık Ofisi’nden yapılan açıklamada, Başbakan Şahbaz Şerif ve Genelkurmay Başkanı Asim Munir’in ABD-İran arasında yarın düzenlenmesi beklenen teknik seviyedeki görüşmelere katılmak üzere İsviçre‘ye hareket ettiği kaydedildi. Açıklamada ayrıyeten Şerif’in uçağa bindiği anlar yer aldı. Başbakan Şerif’e İsviçre ziyaretinde üst seviye yetkililerden oluşan bir heyetin eşlik edeceği kaydedildi.
Pakistan Dışişleri Bakanlığı, ABD ile İran arasında yürütülen görüşmelerin Katar ve Pakistan’ın arabuluculuğunda yarın İsviçre’nin Bürgenstock kasabasında gerçekleştirileceğini açıklamıştı. Bakanlık, ABD ve İran arasında imzalanan mutabakat zaptının akabinde tarafların bir muahedeye varmasının beklendiği süreçte Pakistan’ın arabulucu rolünü sürdürmeye devam edeceğini vurgulamıştı. – İSLAMABAD
Kaynak: Haberler.com
